Bijna klaar om te gaan! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renske Burgers - WaarBenJij.nu Bijna klaar om te gaan! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renske Burgers - WaarBenJij.nu

Bijna klaar om te gaan!

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

19 November 2016 | Nederland, Tilburg

Hoi allemaal,

Veel plezier met lezen en tot snel!

xxx

• 21 November 2016 - 17:23

Lien En Gerard.Bakkers:

Hoi Renske.Eindelijk is je reis begonnen.
    Als je dit leest zit je waarschijnlijk al in het vliegtuig.Wat goed dat je alsnog 'n blog hebt aangemaakt.
    Op deze wijze kunnen we jou belevenissen in Vietnam en Cambodja ook volgen.

Goede reis Renske,we wensen je 'n goede en mooie reis.

Lien en Gerad

• 22 November 2016 - 22:34

Raymond En Rianne:

hoi renske , als je dit leest ben je al op je eerste bestemming. hopelijk is je reis voorspoedig verlopen. heel veel groetjes raymond rianne

• 23 November 2016 - 06:49

Nellie En PP:

Hoi Renske, leuk je te kunnen volgen, ben heel benieuwd naar je reiservaringen, groetjes

• 23 November 2016 - 11:44

Judith B.:

Hoi Renske,

Wat leuk dat je een blog gaat bijhouden! Hopelijk is je reis goed verlopen, het is een lange vlucht. Heel veel plezier!

• 23 November 2016 - 18:21

Marleen En Harrie:

Hoi Renske,
    Wij gaan je ook volgen, leuk!!! We verheugen ons al op jouw avonturen.
    Heel veel plezier, ga dr van genieten. Veel liefs uit Limburg

Renske

Hoi allemaal, Maandag 21 november 2016 gaat mijn grote avontuur beginnen: in m'n eentje 33 dagen door Vietnam en Cambodja reizen! Om het thuisfront af en toe toch een beetje gerust te stellen en al mijn belevenissen toch een beetje met jullie te kunnen delen, heb ik besloten deze blog aan te maken. Veel plezier met lezen en tot snel!

Actief sinds 19 Nov. 2016